Termék visszaküldése

TERMÉK VISSZAKÜLDÉS

 

Tisztelt vásárlóink!

Termék visszaküldéshez az alábbi információkat szeretnénk segítségül adni a zökkenőmentes lebonyolításhoz. Legyen akár méretprobléma (A), minőségi hiba(B) vagy egyéb ok amiért a tőlünk vásárolt terméket szeretnék visszaküldeni hozzánk az alábbiakra lesz szükség.

 

  1. Termék visszaküldés méretprobléma vagy egyéb okból (nem minőségi hiba) az alábbiak szerint:
  2. Küldjön emailt az alábbi adatokkal daniel@true-surfers.com email címünkre.
  3. Az alábbi adatokat tartalmazó kinyomtatott adatlapot a termékkel együtt küldje vissza címünkre.

       - Megrendelő neve:
       - Megrendelő email címe:
       - Megrendelő telefon száma:
       - Rendelés dátuma:
       - Rendelés kézhezvételének dátuma:
       - Visszaküldendő Termék márkája:
       - Visszaküldendő Termék megnevezése:
       - Visszaküldendő Termék mérete:
       - Visszaküldendő Termék színe:
       - Visszaküldendő Termék db száma:
       - Visszaküldendő Termék vásárláskori értéke:
       - A visszaküldés oka:
  Vásárlást igazoló blokk, számla másolat hiányában nem áll módunkban termékcsere.
       - Húzza alá mit szeretne:

  • a. Termékár visszatérítés. Amennyiben bankkártyával fizetett, úgy bankkártyájára térítjük vissza a termékárat. Amennyiben készpénzes fizetéssel vásárolt, úgy adjon meg 24 jegyű bankszámla számot, és a bankszámla tulajdonos nevét ahova a visszatérítést kéri.
  • b. Méretcsere. Adjon le újabb megrendelést a kíván csere termékre, mely megrendelés megjegyzésébe írja bele, hogy korábbi megrendelésének termékcseréjét kívánja érvényesíteni az új megrendelésnél. (Esetleges árkülönbözetet vagy újabb szállítási költséget utánvéttel számlázzunk vagy banki átutalással rendezheti azt felénk. Kisebb érték esetén bankszámlájára utaljuk a vételár különbözetet).

       -   Vételár visszautaláshoz szükséges adatok:

  • Bankszámla tulajdonos:
  • Bankszámla szám (24 karakter):

 

  1. A visszaküldött terméket az eredeti csomagolásban, címkékkel, eredeti, új, nem használt állapotban, (esetleges alkatrészeivel együtt, pl kötéscsavarok, szkegek) tudjuk visszavenni. Amennyiben az eredeti csomagolás nem áll rendelkezésre vagy annak sérülése miatt a terméket nem tudjuk eredeti formában visszavenni készletre, raktározásra úgy a termékárból -20% visszakészletezési/csomagolási díj levonással tudjuk annak értékét visszatéríteni, jóváírni. Hiányosan visszaküldött termékek esetében, pótolható alkatrész esetében annak értékének levonásával, tudunk visszatéríteni vagy jóváírni. Nem pótolható alkatrész esetében a termék visszavételét elutasíthatjuk, a termék ár visszatérítésével egyetemben.(Kérjük, hogy a termékek eredeti csomagolását, dobozát ne ragasztó szalagozzák össze, lehetőség szerint azt további csomagolásba burkolják be visszaküldéshez).
  2. A kézhezvételt követő 30 napon túl visszaküldött termékeket csak előzetes egyeztetéssel tudunk visszavenni, azok értékét pedig üzletünkben/ webáruházunkban levásárolható összegben (kredit) tudjuk jóváírni az aktuális termékárak vagy vásárláskori érték alapján.
  3. Visszaküldés cím:

 Harmati Dániel, 1051 József Nádor tér 11

 

 

  1. Termék visszaküldés minőségi probléma, meghibásodás miatt alábbiak szerint.
  2. A minőségi reklamációt megelőzően tájékozódjon az adott termékre vonatkozó jótállási intervallumról, garanciális feltételekről. Mielőtt a terméket visszaküldené, azt megelőzően emailben daniel@true-surfers.com küldje el részünkre az alábbi adatokat. A szükséges információk értékelése után instrukciót adunk a meghibásodott termék visszaküldését illetően.
  3. Az alábbi adatokat tartalmazó emailt küldje el nekünk:

   - Megrendelő neve
   - Megrendelő email címe
   - Megrendelő telefon száma
   - Vásárlás helye vagy Online Rendelés dátuma
   - Rendelés kézhezvételének dátuma
   - Visszaküldendő Termék márkája
   - Visszaküldendő Termék megnevezése
   - Visszaküldendő Termék mérete
   - Visszaküldendő Termék színe
   - Visszaküldendő Termék db száma
   - Visszaküldendő Termék vásárláskori értéke

Vásárlást igazoló blokk, számla másolat (ezen dokumentumok hiányában nem áll módunkban termékcsere).
   - Használat mennyisége közelítőleg
   - A visszaküldés oka, termékkel kapcsolatos minőségi probléma leírása:
   - Képek küldése az alábbiak szerint (JPEG formátum lehetőleg 500kb és 3MB képméretnél nem kisebb, nagyobb képekkel)

1 kép: Termék teljes képe (kötéseknél mindkettő félről).2 kép: Termék talpának, hátuljának teljes képe 

3 kép: Közeli kép a meghibásodott részről 1

4 kép: Közeli kép a meghibásodott részről 2

5 kép: Garancia jegy vagy annak hiányában vásárlást igazoló dokumentum képe.

 

Az emailben megküldött adatok alapján megkezdjük a garanciális ügyintézést, azt követően értesítjük a következő lépésekről a meghibásodott termék visszaküldését illetően.

 

Köszönjük, hogy minket választott!

Kiteshop csapat